اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نشست جاده گاماسیاب نهاوند به محض مساعد شدن هوا ترمیم می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: نشست بخشی از جاده گاماسیاب نهاوند پس از مساعد شدن هوا ترمیم می‌شود.

نشست جاده گاماسیاب نهاوند به محض مساعد شدن هوا ترمیم می‌شود

وحید صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در جریان بارش‌های سیل‌آسای چند روز گذشته در شهرستان نهاوند بخشی از جاده گاماسیاب به طول حدودا ۴۰ متر دچار نشست و اختلاف سطح شد که با مساعد شدن هوا ترمیم و بازسازی می‌شود.

وی افزود: با وجود اختلاف سطح به وجود آمده تقریبا ۲۵ سانتیمتری تردد در این مسیر همچنان جریان داشته و هیچ مشکلی برای وسایل نقلیه وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند در خصوص میزان خسارات وارده به محورهای ارتباطی شهرستان گفت: بارش‌های اخیر که منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی شدید در برخی راه‌های ارتباطی شهرستان شد به پل‌ها، آسفالت و زیرساخت جاده‌ای در این محورها آسیب جدی وارد کرد.

وی با اشاره به میزان خسارات وارده گفت: این بارش‌ها و روان‌آب‌های بوجود آمده روی جاده‌ها باعث آسیب رسیدن به یکصد دهنه پل در محورهای ارتباطی روستایی و جاده‌های اصلی شهرستان شد.

صفدری افزود: علاوه بر بروز  آسیب به پل‌ها، ۵۰ کیلومتر از جاده‌های آسفالته بین شهری و روستایی از نظر زیرساختی و روکش آسفالت از ۲۰ تا ۵۰ درصد دچار آسیب‌دیدگی شده که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

قابل ذکر است در حال حاضر ۶۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی نهاوند جزو راه‌های اصلی و بین شهری و ۴۹۰ کیلومتر نیز جزو راه‌های فرعی و روستایی هستند.

انته

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول